Recensioner

Vi är mycket tacksamma för alla som läser vår bok och spelar vårt spel! Extra glada blir vi givetvis när ni inte bara läser utan tar er tid att skriva några vänliga ord om det ni just läst! Här samlas de recensioner vi hittat därute!

Visa det här inlägget på Instagram

Hejsan, I och med att boken nu så smått börjar leta sig runt i landet kommer även lite tankar om den. Först ut är en pedagogisk IT-ninja. Tack Sabina Johansson för att du läst vår bok och spelat spelet och för den fina omdömet! /Familjen Sjökvist @sabina_johansson_iot Repost from @sabina_johansson_iot using @RepostRegramApp - Hej! Det känns så fantastiskt att ha fått äran av Jimmy Sjökvist att få recensioner hans spännande bok och spel Den onda trollkarlen! Boken är fantastiskt skriven med mycket spänning och fartfyllda äventyr. Man fastnar lätt i författarens värld där man får följa hur olika karaktärer tar sig igenom olika hinder när dem är på sitt äventyr till den onda trollkarlen. Det jag uppskattar otroligt mycket med boken är hur Jimmy Sjökvist har lagt in budskap hur man ska hitta en trygghetsplats när saker blir svårt som man kan använda sig av i verkligheten. Kortspelet som är kopplat till boken som även Jimmy Sjökvist har skapat är otroligt roligt, spännande och lätt att sätta in sig i. Boken och spelet är utvecklat av Jimmy Sjökvist och hans familj det märks hur alla har varit arrangerat och utvecklat något fantastiskt! Boken passar vuxna och barn. Kan varmt rekommendera boken och spelet! För att beställa gör ni det genom denna länk: http://www.seabranch.se #repost #svenskfantasy #ungdomsbok #boksläpp #boksignering #författare #seabranch

Ett inlägg delat av Seabranch Förlag (@seabranchforlag)